Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J22a97n92a 66M72a85j38o61v72á

20. 8. 2018 19:46

Vidíte a já ten způsob volení jen osob bez výběru nějaké celé kandidátky považuji za ne úplně rozumný. Ten hlas stejně posune hlavně "jedničku" na té kandidátce, kam si hodíte kroužek.

0 0
možnosti

Konečně někdo kdo namísto plácání o srpnu napsal aktuální blog. Díky. R^

0 0
možnosti

Nejsem volič KDU, ale zajímalo by mě proč lídra vaší strany ve vašich očích dehonestuje, že vede kurzy tai -chi a vadí vám provozovna Reiki? Né, že bych tyto aktivity provozoval, ale lepší než sedět u počítače,nebo...jinak chápu rozpolcenost při výběru ..;-(

1 0
možnosti
Foto

Nenapsal jsem, že ho to dehonestuje, spíš zpochybňuje názorovou integritu. Samotné tělesné cvičení ještě není takový problém, ale filosoficko-teologické základy těchto aktivit jsou v rozporu s křesťanstvím. To podle mne moc s KDU nejde dohromady. Doporučuji na toto téma si vyhledat někoho moudřejšího než jsem já - např. články P. Vojtěcha Kodeta na netu. Přeji hezký den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS