Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Výborná myšlenka. Odstraněním nejvážnějšího kandidáta umetu cestu Burešovi. Bravo!

13 2
možnosti
Foto

Viz níže odpověď pánům Matuškovi a Šťastnému.:-)

0 6
možnosti
AM

Když si mám vybrat mezi někým, který svým velením v míru zabil 40.000 lidí během dvou let jako Babiš a mezi velitelem, který v boji během mise svoje vojáky zachránil, tak jsem jasně pro pan Pavla.

Prezident je také nejvyšším velitelem naší armády. To že se tady v současné době zaplaťpánbu neválčí neznamená že to tak bude napořád. Pro ten případ bych raději statečného vojáka než kupčíka, který jde jen po vlastním zisku.

22 5
možnosti
RK

A co poprosit Andreje? Estébáka, komouše a brzy i kriminálníka.

12 4
možnosti
Foto

Viz níže odpověď pánům Matuškovi a Šťastnému:-)

0 5
možnosti
LP

Já se každopádně těším, až budou všude viset obrazy s Andrejovým portrétem.;-D

2 3
možnosti
KH

To by byl tedy těžký masochismus si něco takového někam pověsit, i kdyby, nedej Bože, zvítězil.;-)

4 0
možnosti
Foto

Pokud stejný apel vznesete na pana Babiše, budu vás brát vážně.

49 1
možnosti
Foto

Proč ten by to dělal? Tomu jde jenom o sebe. Je to jeho politický byznys. Mně jde o to, abych měl někoho, koho mohu proti němu volit. Jinak mne Babiš nezajímá.

0 6
možnosti
DR

"Je nejvyšší čas k nalezení široce přijatelného adepta na presidentský úřad, který by měl šanci zvítězit v druhém kole."

Jo jo. O nalezení široce přijatelného kandidáta za účelem "stmelení národa" už tu slyším tak dobrých 15 let. Vždycky zůstalo pouze u keců.

15 0
možnosti
ZD

Podle informací se stmelení, zdá se, podařilo bratrům Slovákům s novou presidentkou! :-P

2 1
možnosti
IB

I32v37o 54B92o92u17š10e

9. 2. 2022 18:49

Já nevím, ale k té rozvědce se dostal až 1991, přetím byl řadový lampasák.

6 6
možnosti
ZD

Jednak tam nevzali řadového a jednak to trvalo.

3 3
možnosti
Foto

Pane autore, dovoluji si připomenout něco z Bible: Kdo jsi bez viny, udeř.

A máte to. Politika je hra kompromisů a pragmatismu. A tak je rozumné v případě Sofiiny volby volit to optimální řešení za daných podmínek.

Proto prosím já Vás: nikdy se nehrňte do politiky. :-P

4 5
možnosti
Foto

Zkusil jsem to, a zkušení matadoři mne ujistili, že se k ní nehodím, protože říkám příliš otevřeně, co si myslím a netaktizuji. Tak jsem si dal poradit... Ale já pana generála nesoudím, jen si nemyslím, že bych musel mít zase presidenta s komunistickou anamnézou.

7 1
možnosti

Je mi záhadou, proč k odstoupení vyzýváte jen generála Pavla a ne Babiše.:-P

10 1
možnosti
Foto

Protože Babiš, pokud do toho půjde, by nikdy sám neodstoupil. Nakonec, neříkal už kdysi: nikdy, nikdy...

0 0
možnosti
ZS

Proč by odstupoval? Snad si voliči vyberou sami, kandidátů je dost a dost.

12 1
možnosti
ZD

Také nepochopila co chtěl autor napsat a přitom je to v závěru dostatečně srozumitelně vyjádřeno. Pokud nebude, ctěná jmenovkyně, "profláknutý protikandidát" - nemá Babiš šanci.

4 4
možnosti