Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 1
možnosti
HH

Menší zlo je stále lepší než větší zlo...R^

Zlomený malíček je lepší, než zlomené nohy...

0 0
možnosti
ZH

Já mám za to, že vládní strany udělaly dobře, že nepostavili vlastního kandidáta. Mám za to, že pro mě by byl nevolitelný podobně jako Babiš nebo Bašta.

Co mě hodně oslovilo, byly volební výsledky kandidátů v místech jejich bydliště. Tedy tam, kde je lidé znají (nebo by měli znát) osobně. Ty výsledky mi napovídají, že volba Pavla je správná, a to navzdory všem jeho hříchům z dávné minulosti.

6 1
možnosti
PV
RK

R^

Jen Vám chci pane doktore připomenout, že Pavel dokončil kurz rozvědčíka v roce 1991. Takže asi tak závadný nebyl. Dokonce to nebránilo tomu, aby dostal lustrační osvědčení.;-)

7 2
možnosti
Foto

Moc si neidealizujte tu situaci v armádě a policii kolem roku 1990. Stačila důvěra kterou měl generál Vacek u Havla. A samotným ilustracím Havel také nakloněn nebyl.:-(

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Raději menší zlo než BabišeR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 17,15
  • Průměrná čtenost 1219x
Lékař, otec 3 dětí (všechny s jednou ženou), dědeček 9 vnoučat. Slovy kronikáře: Christianus solo nomine.

Seznam rubrik